Biblen online

Biblen

Salmebogen online

salmebogen

Skal du vælge salmer til bryllup barnedåb eller begravelse kan det måske være rart hjemmefra at få opfrisket et par af salmerne i ro og mag.

Kan du ikke huske enten melodien eller teksten til en salme kan man her søge på alle salmerne i salmebogen.

Under Dagens Ord her på hjemmesiden, under dagens salme kan man også søge på tidligere dagens salmer. Ikke alle salmer er indsunget, men her kan man høre forskellige kor synge mange af de dejlige danske salmer.

Nyttige Links

sogndksogn
Er Karleby Horreby eller Sønder Alslev sogne ikke dine sogne, eller vil du bare gerne læse om, hvad der sker i andre af landets sogne, kan du her nemt og enkelt søge på andre sogne. Kan du ikke lige huske sognets navn kan man også søge ved hjælp af kort.

Folkekirken.dk
Folkekirken.dk er folkekirkens egen hjemmeside. Her kan man læse hvad der sker i folkekirken lige nu, og se nærmere på årets højtider og livets kirkelige begivenheder.

Kristelig dagblad er redaktør bag flere spændende hjemmesider. Kristendom.dk er en hjemmeside hvor man både kan læse aktuel kristelig debat, men også søge information om højtiders betydning, salmedigtigere, samt en masse andre spændende emner.

På Bibelselskabets hjemmeside ligger bl.a. Bibelen Online med søgefunktion, informationer om Bibelen og dens historie, Søndagens Tekst samt redskaber til brug af Bibelen i hverdagen.

Sognepræst Anna Sloth Jørgensen | Tunderup Strandvej 1, 4800 Nykøbing F  | Tlf.: 54 44 73 18